Åå va det roligt att du va här idag!

Hej på dig främling hej på dig främling, hoppas du mår bra! :)

Från att inte haft lust att gå på julfesten alls blev de roligt ändå till sist=)
Vår allsång på vägen ner var... Vääldigt vacker

Jag gjorde nog jordens miss som inte förstår att ja redan är lång, behöver iiinte mer hjälp med det...(Jag är lång, jag är lång, behöver ingen hjälp med det)
Ska fixa ett par låga skor som funkar till både klänning och byxor...

För er som inte vet det så va gunnar (hej på dig gunnar! hej på dig gunnar! hoppas du mår bra! å va de va roligt att du va här idag åå) heet som få i sin... va de nu va som skulle likna en klänning..
Lärarna va ju faktiskt roliga, att Kjells robottdans inte ingick i det som skulle räknas som roligt var tok kul ;)

Åker hem i övermorgon, just nu vill ja inte åka hem faktiskt
Kommer sakna er här nere =(

Jag och Jennifer sjöng förövrigt veckans hetaste låt idag

Serreserrevin allihopa, för exlusiv för att skriva ut hela texten men..
"den trendige" kan ju slänga sig i väggen (släng er i väggen, släng er i väggen, nu kan ni gå hem) tkr jag...
Jamenar.. dom röstade ju bara på dom ist för oss, för att kunna spara våran reklam tills vi blivit ett etablerat märke så vår sång kommer etsa sig fast som "im lovin it" eller nått.
Förutom att vi inte  ska göra nån donken reklam kopia..

Till skillnad från "den trendige"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback