Kallt

Det är och har varit kallt i skogarna nu.
Igår va de nästan -25, men idag är det bara runt -12

Jag o pappa gick till OK igår å skulle hyra en film
Jag kände mig ungefär som jag kan tänka att hästar som går ute på vintern gör
Påpälsad med massa tjocka kläder (täcken i hästarnas fall), halkade runt som Bambi och fick vitt hår, ögonbryn o ögonfransar.

Det blev hur som helst Gisslan med Bruce Willis på tillbaka vägen tävlade ja å pappa vem som kunde åka längst på skosulorna ner för ok-backen och jag lyckades halka till så att ja ha ont i knät igen.
Hurra

På lörda är de nyårsafton =D
Imorrn ska ja till staden o handla lite kläder
tjohoo

Kommentarer
Postat av: Cristhian

haha! Så typiskt dig alltså. Näee men vi gör så mycke för att det e lov just nu!! ;)
tyvärr så säger morsan att mitt lov endast e fram tills den 1:a sen e det plugg som gäller :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback