Libre

Jag är fri

En sjuk friing dock men still fri
Grammtikprovet idag, vet inte hur de gick men de är GJORT
Så skööönt

Ojeda trackade lite på mig idag om att jag skrev dagbok på lunar så jag tänkte att det var dags att "ta steget" ;)


haha


Har förövrigt adopterat en anka, Kjell-Arne (som av misstag råkade bli namnet till den här bloggen...)
han är en ensam liten varelse som inte har några kompisar. Så ja funkar som lite av en jourhavande bästis för honom... Fast ja struntar i jouren...

Kram o puss nattbuss


http://bunnyherolabs.com/adopt/showpet.php?b=bWM9ZHVjay5zd2YmY2xyPTB4NmYwZDRhJmNuPWtqZWxsIGFybmUmYW49bWFsaW4

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag bara typh Avgudar din blogg Mallan! Det är sant!
Vad mer behöver jag säga. Bra av oss att ta steget som du så fint uttryckte dig.
Love ya! Kyzzah /Your fjortiz for the moment

Postat av: Joud jennifer

Jag tyhp oxÅ avGudar Dinh bloggh!! Och jag älskar namnet ;) haha syns imorgon i skolan! KysHarR Oh SmHeeK

2005-12-14 @ 20:55:46
URL: http://jennifernilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback