Sex and the city

Ok.. jag förstår inte varför jag kollar, aldrig kollat på det här programmet men.. nån gång ska väl va den första...

Har absolut inget å göra ikväll förutom att oroa mig för den otroligt skrämmande julfesten imorrn, att få ig på proven och... att försova mig..
Det senaste känns väl mest oroväckande just nu..

Jossan, Jennifer o Sara dom små dammråttorna gör dessutom att ja måste va på skolan 8.20...
Jag är dessutom lämnad att gå hela vägen själv.
Jossan är ju min egna lilla minihero ju, nu får ja återförena Lillagubben till hans Pippi själv om en sån tragisk sak skulle hända igen..

Eller så får han leta upp en ny partner...



Kommentarer
Postat av: jennifer

Heeeeeeeeej, dammråtta? :P hälsa bengt från mig föresten, ja saknar hans kyssar ;)

2005-12-15 @ 10:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback