the night

Just nu sitter ja o fixar mina naglar för ikväll
Har nyss pratat med mli o känner mig inte ett dugg stressad längre
Vi ska inte åka förrän 19.15
ska åka till henne runt 17 å göra mig iordning helt där sen

Så ja har gott om tid nu :D

Känns som att alternativ nr. 1 känns så jättehajpat
ska ta å messa flickorna Ocke o se vad dom ska hitta på snart
både mli o jag kände oss...
Måttligt exalterade av... de andra..

men men..

de är nyårsafton
nått borde bli bra =D

hoppas även att mina kära vänner strutsarna i strängnäs inte smäller sig själva istället för gula brevlådor ikväll

ha så kul allihopa  

Kommentarer
Postat av: mli

Purk min kära vän. Sitter och letar efter den jävla OC-låten men vem i hela europa vet vad DEN heter! Men nu ska jag gå upp och gömma mig. Hoppas du hade det bra i din bastu och måste erkänna att du skriver aningen mer än vad jag gör i min blogg.. ;)

mli

2006-01-01 @ 14:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback