Vilken underbar dag!

Oooo vilken underbar dag, oooo ........ full och glad!

Nu är det jullov ! =D
Puss o kram! God Jul! Gott nytt år! Glad Påsk och Trevlig midsommar allihopa =)

Känns inte som jul, liveskivan med gt  från förra året ger inte mer julstämning men de struuntar jag i! xD
Kommer inte få "the feelings" förrän ja sitter hemma, låssas att jag är fem år igen och lyssnar på klasses julskiva ändå

Nu ska ja dock  låssas att jag är äldre än jag är (åldersschitzofreni?)
o va duktigt o städa å packa så jag får med mig några saker hem imorgon när ja ska tuffa uppåt i landet

Kram o puss julklappspapperstuss


ja ska skura ja ska diska, ja ska alla mattor piska, till den stora galakvällen, ja tror gunnar är på smällen....

Kommentarer
Postat av: Joud jennifer

Hahah du är så duktig mörsislis sir bobby dj ;) saknar dig här nere.. nu har du åkt hem hela vägen till det nya landet åre där nio inte börjar plugga svenska förens i 4:an elr va du sa :P haha :D

puss puss hoppas du har det bra hörs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback