B. goes löppförstorning

En kul kväll i lyxvillan (garrasch) på Frösön igår, jag fick desvärre stryk i både Mario Kart (även om ja va bättre än förväntat...) och poker....
När jag skulle gå till busssen imorse sa jag att jag "defitnitivt kommer var hetast på stan" (väldigt ironiskt) och oj så rätt jag fick, trött och zombie redan innan började ja känna mig lite "kontsig" inne på Tehuset där jag och L skulle fika. Sen gjorde jag bort mig totalt. 50 kr och en fläskläpp senare vandrade vi ut från traktören och satte oss i solen vid Storsjöteatern. Vi såg även "Hej, jag heter Malin, är 19 år och pluggar till modell i Sthlm-Phon" och kom fram till att jag redan träffat honom en gång på nyårsafton, tror dock inte att han kände igen mig från varken kortet på msn el nyår då vi träffades snabbt igår. Tur är väl det.
Får prata med Pär om det senare...

Jag har allså med andra ord snyggaste läppen nu (Olinda bör passa sig) och mamma kommer tro att jag blivit misshandlad :P
Får komma på ett bra sätt att berätta det här lite snyggt på...


(Har förövrigt köpt en klänning och ett par skor, så nöjd!)




"-Vart är vi nu?
- Mattmar
- Vad bondigt det ser ut
- Va fan tror du? De är ju en by för faan"

Kommentarer
Postat av: mli

nu vill jag vara hemma! gud var mysigt att fika på tehuset och sitta utanför st. :'(.

Postat av: jenn

:D wiee kul att du och jag hade ett 2 timmars långt samtal om det ;) haha me loves us ;)

puss puss

2006-04-20 @ 21:16:05
URL: http://jennifernilsson.blogg.se
Postat av: jenn

Jag tycker att vi ska styla om din bloggiz lite också;) lite "det här är nya oberoende B".. Jag har blivit as bra på att pimpa bloggen /typ som pimpa katten ;)...

Och jag blev väldigt nöjd med min nya pimpning ;D glad att den är uppskattad

Uppdatera direkt PuSs pUsS pÅ RehJ!!!

2006-04-20 @ 23:01:01
URL: http://jennifernilsson.blogg.se
Postat av: Dj-skutt

Fan asså så du kan inte va min tinkerbell längre du kommer här med dina läppar och tror att du kan va nån uppblåst blondin med silikon och botox, men hallå det är redan fullt!! Mig-Paris, Olinda och Gynning! Jag säger bah.. TYVÄRR! Your still my Tinkerbell/dog!! OK!?!!!

2006-04-22 @ 22:36:13
URL: http://josefinenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback