Boooring

Jag har för tillfället så tråkigt att jag tänkte berätta för er som läser att jag nog ska byta mina skor. Vet dock inte riktigt mot vilka jag ska välja. Vagabond har mkt att välja på.

Funderar nästan på om ja ska åka till stan imorgon, har ingenting där att göra egentligen men lite mer händelserikt än här iallafall, hoppas på att det inte blir bra väder heller...Inte överdrivet iallafall, då är det ju egentligen smartare att åka skidor, men det känner jag inte alls för...

Jag pratade med L idag ang nästa helg, har gett henne ett veckouppdrag som vi får se ifall hon lyckas med. Annars blir det gt.


Eftersom att jag bara skriver onödigt vetande just nu ska jag nog se om Lm har lust att gå en sväng med mig, lyssna på Eddie Wheeler om ni kan. Mkt bra.
Talk, You say & Don't go away

Kommentarer
Postat av: Dj-skutt

Vad har Malin köpt för skoor???? :D :D Varför byta??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback