Bror

Pär är väldigt rolig. Han ringer till mig väldigt sällan, blir nästan arg (iallafall irriterad) om jag ringer honom, men när han väl ringer så har han något väldigt djupt och genomtänkt på hjärtat. Idag var frågan "Har din kompis som var med oss till Norrtälje fått tandställning?" Svar Nej. "Vart är hon då?"
En helt normal fråga en fredakväll.
Nu vet även Phon om vem jag är, yes....

Var ute och gick, piggnade till och skulle nu gärna vara i stan el söder. Typiskt...





Och förlåt Jenn, men jag kan inte råför att din blogg känns som ett bra ställe att skriva på ;)

Kommentarer
Postat av: jenn

HAHA när jag läste Phon trodde jag du menade fon först ;) alltså telefon :P

Och jag tänkte att jag trackar tillbaks lite nu i din bloggiz, så förvänta dig mycket! för nu är det krig.. ett msn "mohahahhaaa"

puss och mammut


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback