Brun utan sol

Hmm... Jag har tagit rådet av resten av mammutarna och imorse (ca 30 min sen) ägnade jag en väldigt noga avlagd tid för "brun utan sol". Jag försökte vara så noga jag kune, är sämst på sånt egentligen men nu ska de bli spännande att se resultatet ikväll/imorrn. Antingen kommer jag nog se ganska sommarfrsäch ut i kyrkan, eller så går jag dit i skoteroverall och fläckig som en dalmatin under...
Bara vänta och se.

Har annars de två fnittrigaste kusinerna i universum, vad vem som helst  gör eller säger börjar dom tokfnittra för att sedan asgarva. Ingen förstår varför och känner sig helt efter. Det värsta är att det här inte är 2 tjejer på 8 år el nått, utan killar på 13, vi måste verkligen ha missat något väldigt roligt....

Kommentarer
Postat av: jenn

Wohaooo :D jenns förslag rockar!! blved et bra då? du måste ju skriva det med! :P. haha men ha det geet bra puss puss o mammut


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback