Cor

Jag och Jossan bestämde oss i eftermiddags för att gå på Body Combat.
Eller Jossan (den ärlige) skulle göra det och jag tänkte köra mitt styrkeprogram, men efter felcheck i  schemat och lite om och men så hamnade vi båda två på ett Cor pass, 30 min men Oj vad jobbigt det var!
Kände mig som världens vekling. Borde verkligen ta tag i saken och gå på ett pass i veckan iallafall.

Nu sitter jag och planerar nästa helg med Linda, trevligt trevligt. Känns dock inte jättekul med grammatikprovet jag har på lördagen... Upp tidigt som sjutton imorrn åxå för att vandra till stationen, älskade SJ, I'm back
!

Kommentarer
Postat av: Dj-skutt

Riktigt stolt över oss! :D Det va som man va 2 och precis lärt sig gå, på det där passet asså. Helt obalans. "pointa med vänster ben/fot" o herregud! jag röstar också för ett pass i veckan minst! Hoppas det funkar med linda å allt och att hon kommer ner. puss och mammut

2006-04-28 @ 21:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback