Höst

Efter  en lång tågrsa hoppade jag av i Östersund för att köpa ett par skor, eller byta mina gamla, köpa ett par nya och bli kär i ytterligare ett par... Borde försöka ändra mitt förhållande till skor...

Även kommit fram till hur lite folk jag känner i Strängnäs, för efter 30 min i Östersund hade jag sett hur många som helst jag kände. Även sprungit på en gammal "cellkompis" och fick en komplimang av en annan. Det är inte ofta jag får höra "Vad kort du har blivit" och därför försöker ja ta åt mig så mkt jag kan när jag får sånna :D


Tacos till midda ikväll, smaskens.
Nu ska ja ringa Jonna och sen får vi se vad som händer
, kanske stan imorgon. We'll see :D

Kommentarer
Postat av: jenn

Åh :D ja med tanke på att jag och sara inte är från stränkan så är det bara joss kvar som är vettig ;) we miss u down here, du skulle varit med på engelskan idag förövrigt det var faktist en grej som jag inte kunde :D haha.. Avundsjuk på din taco men jag hade ju ändå inte kunnat tugga den så.. själv får man leva som inackorderad idag *göra maten själv:P* jag kanske gör ett recept som spanska gunnar tröck ut till oss idag, han kunde själv knappt tolka det men ville att vi skulle göra det ;)

Jag blir helt utnyttjad av alla, nuförtiden öppnar folk upp mig titt som tätt bara för att be om låtar!! :P.. haha

puss puss på dig i alla fall!

Postat av: Dj-skutt

Välkommen hem. Det löste sig med pengar och allt hoppas jag. Jag tror aldrig du kommer ifårn skor du är så långt ner i träsket redan. hehe. men jag tycker det är väldigt possetivt eller kul iaf. lät så deppigt med träsket lalla. ooo jenn kunde faktiskt inte en sak.. du måste läsa om mitt misstag på svenskan också! :P hehe. hörs B!! mammut

2006-04-28 @ 21:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback