Jag hjärta Åre

Solen sken när jag vaknade imorse, perfekt dag.
Jag och pappa åkte upp till Åre, åkte mest i Ullådalen, baksidan, tväråvalvet m.m. bäst backar där.
Lunch i Rödkullen, solen låg på och allt var toppen. Pappa utnyttjade även sitt presentkort på skärmflyg(som han haft i sju år) och jag tillbringade den tiden han flög med att stå i kabinbanan, troligtvis hade pappa roligast. Himla skön dag hur som, känns i kinderna och benen att ja varit ute, precis som det ska vara.

Jag hjärta Åre

Är det appropå ingenting lag på att alla liftvädar och skidskolelärare i Åre måste se bra ut förresten?





Kommentarer
Postat av: jenn

ohoh va läckert det ser ut!! nu blir jag avundsjuk här har det regnat och varit hyfsatt dåligt väder faktist :S.. men mamma och jag ska ha tapas kväll :D så det ska bli mysigt ;)

jaoj ao vi hörs gumms

Postat av: jenn

ps: du måste kolla på de isdansade cowboysen

2006-04-17 @ 20:16:21
URL: http://jennifernilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback