Mammutar i huvudstaden

Dagen började väldigt kyligt påväg till bussen, jag o J slog rekord i att vara i tid. Hade hela 10 min tillgodo om inte mer :)

När vi väl kom till Skärholmen där vi skulle besöka McDonalds huvudkontor gick vi fört en egen liten utforskningsrunda.
Det blev Henryskri på bron och Jossan tog en egen liten promenad mendan vi andra käka paj på donken.

Fick två egna stilpoliser efter besöket på Medelhavsmuséet.
Dom lyckades väldigt bra måste jag säga och det va väldigt synd att koftan inte fanns i en större storlek.

Det blev tillsist 2 baslinnen, alltid nödvändigt. Speciellt i min totalt obefintliga garderob.
Men det var tillbaka i Strängnäs vi gjorde det största fyndet.
Jag och S köpte godis för 6:-
(Att det var gammalt och hårt hör inte till saken, såå billigt ju! )


Men, jag åker till Stockholm way för sällan...
Måste bli ändring på det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback