Morgonpigg

Tro det eller ej med, heey, jag är uppe!
Och har så varit i en timme nu. Jag är riktigt stolt faktiskt, inte över att jag tagit mig upp utan att jag faktiskt känner mig ganska pigg , jag har städat undan alla kläder i mitt rum och nu är allt packat. Jag o Jonna skulle ha gått en sväng innan ja åkte men hennes hals strejkade så vi får ses nästa helg istället.

Känner inte speciellt mkt alls för att sitta på tåg/buss hela dagen. Jag tänker bli kompis med någon som har bil som ska få köra mig till/från Arlanda i fortsättningen, så less på tåg så det finns inte....

Nu ska jag gå på batteriajakt, min mp3 dör nog innan Ljusdal annars....



Bävern till örnen?

Kommentarer
Postat av: jenn

jag skrev bävern til örnen i otrolig tristess och trakassering av din blogg :D admit u liked it ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback