Och om igen...

Har kommit hem från dopet nu, gick bra, Viggo var så snäll så.  Vill även berätta om hur mkt mer skötsam och vuxen jag blivit nu som gudmor/fadder. Ni skulle bara veta.
dopet
Har även fått berättat för folk hur jag har det nere i Strängnäs ca 5 gånger idag. Ganska tröttsamt. När jag väl lyckades fly församlingshemmet springer jag på en av mammas kompisar på byn, självklart måste allt berättas en gång till för att hålla alla uppdaterade. Jag blir nästan rädd vad alla vet mkt, prästen skojade om att "om man går på Europaskolan borde man kunna läsa en dikt ur bibeln", hur i hela fridens namn vet hon namnet på min skola? Om någon har sagt det hur vet hon då att "man borde" kunna det om man går där? Hur som, jag gillar inte när alla vet vem jag är...

Suck, får hur som åka taxi in till stan ikväll gratis. Snäll chaffis som skulle köra hem farmor som lät mig åka med. Så, nu blir de väl bara ta det lugnt ett tag innan det är dags att byta om, fixa om håret och sedan åka in till staden.


Kommentarer
Postat av: jenn

Åhhh va fint det var!! :D såg jätte söt ut!! och klänningen!! mucho bien ;D
Jag funderar på att ringa dig och höra hur din valborgis var men om du festade så kanske du fortfarande sover, jag har ju det tixet att jag inte kan sova efter jag har festat så jag har knappt sovit något idag :S:P men men jag kanske gör ett försök annars kan du alltid testa när du har läst det här ;)

ps: du ser väldigt brun ut på bilden ;)

puss puss o mammut


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback