Optimist

Idag känns som en riktigt optimistdag från min sida. Sure, imorse var jag inte glad men sen ordnade det upp sig trots att jag riskerade att bli sittande i Uppsala i 2 timmar.
Tågresan hade jag kunna va utan, ska börja flyga istället tror jag, elller inte åka upp så ofta.

Men men, tillbaka i söder nu, otroligt glad och känner för att springa ett varv i spåret eller nått i det fina vädret. Det är grönt på gräsmattorna här, blommor i rabatterna och mer sommar än nånsin hittils för mig iår, såå skönt! Imorrn blir det reunion med da mammuts, känns som år sen vi träffades!



Han är glad, alltid lika glad... la la la

Kommentarer
Postat av: jenn

I know i miss the mammuts :D!! jag längtar till reunionen imorgon, jossans nya hår ;), Saras nya kläder ;), Dina och mina soltimmar/träningstimmar :D ALLt!! :D much love truly yours Jenn the friend


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback