Reunion

Idag var vi återigen samlade, de märks när vi inte har träffats på länge, alla har en förmåga att prata i munnen på varandra utan att riktigt lyssna på någon annan.. ;)
Jag är nu ensam brunett kvar i truppen, dom har försökt att värva mig till den "ljusa" sidan men jag är inte allt för lockad.

Trots att det inte var spec bra väder så har det varit superskönt ute idag, 17 grader varmt när jag kom hem och det är blommor överallt så vi var tvugna att ta några bilder när vi gick hem.
Hade coopertest på idrotten och det gick verkligen super för mig... Får kanske börjar springa lite mer i spåret igen, gör nog större nytta än maskinen på gymmet, skönare att vara ute åxå...

Nu ska ja snart se vad jag ska käka, blir spännande att se vad som inte är uppätet i kylen/frysen, sen blir den handling med Skutt o en sväng förbi gymmet och ett samtal om något intressant som alltid hela vägen ner.

Love it!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback