Tandläkarn

Jag har lagat ett hål, åt en glass precis efteråt och misstänker nu att jag svalt hela lagningen. Bedövningen är fortfarande kvar och jag har nog bitit mig i kinden för många gånger för att det ska vara skönt när den väl går ur.

Jag blir galen på alla barn som är helt galna. I väntrummet innan jag fick gå in var två systrar där. runt 5 år kanske. Dom bråkade om en hårsnodd. En hårsnodd! Det blev världens liv, pappan fick prata med dom var för sig, dom bestämde att "ingen ska ha den", lägger den i en jacka el något och sen så smyger den ena tjejen iväg och sätter snodden runt sitt ben, under byxorna. Då var allt jättebra och hon kunde fortsätta springa som galen upp o ner för rutchkanan.
Förstår inte hur barn orkar ibland...Och jag förstår inte hur jag faktiskt står ut med alla som jag drabbas för...

Kommentarer
Postat av: jenn

Heeeeeeej bilden på Z wowie, han var het på den jag medger ;) ville bara förmedla det :D! puss puss

2006-04-19 @ 16:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback