Tisdag

Har precis duschat, solade och sprang i eftermiddags så nu känner jag mig superfräsch.

Dagen blev inte så farlig alls, engelskan borde jag ha klarat och de andra lektionerna gick mkt fort eftersom att det bara var att sitta och lyssna/anteckna. Mkt skönt.

Någon hört om Britanic?
Claes hävdar nämligen påstridigt att det var en "Titanic nr 2", dock var han den enda i klassrummet som var supersäker på det, även Gunnar såg ut som ett frågetecken.
C skulle ta med sig "bevismaterial" imorgon, intressant, jag hittar nämligen ingenting om nån sån båt på NE.

ES-möte sista timmen, Sara blev upprörd på rektorn, undrar vilka som tycker att han är helt normal...?
Och undrar hur många i våran klass som egentligen beställt den tokfula klasströjan? Katastrof...

Kundvagnsrace från Vasa idag, höll på att bli väldigt pinsamt ett tag men medan Sara o Skutt sprang iväg räddade jag situationen till en 8a på pinsamhetsskalan...

Nu blir det macks and some tv with my duntofflor


"Men den är ju dubbelt så dyr som en vanlig resa, då borde vi ju för fan få dricka sprit!"


Kommentarer
Postat av: jenn

Britanic! :P haha det är så typiskt claes ;) hoppas jag går imorgon! haha :P

puss puss och mammut


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback