Cooper

För att verkligen fullborda starten hade vi coopertest idag på skolan. Jag kände mig faktiskt väldigt duktig, dels för att jag faktiskt var ganska positiv trots omständigheterna, dels för att jag gick dit, vilket inte typ halva klassen gjorde och dels över att jag känner mig ganska nöjd med tiden trots att jag inte sprungit på jättelänge.

Min kalender är deprimerande att titta i, röd text lyser varje dag den här veckan, den första "riktiga" på terminen...Kan nog vara bra att ställa om sig o lägga upp nått sorts schema för plugget. Min taktik från föregående år kommer nog inte fungera så bra känns det som.

Men men, jag känner mig pigg & glad trots det, har precis ätit en banan och tänkte tillomed vara så ambitiös att jag ska laga riktig "tillagad" mat idag, inget halvfabrikat för fem öre :)

Sen blir det lite plugg, hur mkt återstår att se... :)


"Rethhm...Rethhhy...Ret.....One hour from Chania"

Kommentarer
Postat av: jenn

reehh reeh :P haha va kul det var och cleas "där där där bland centerpartierna får du godis!" :P haha ;) ´puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback