Fullt upp

Dagen har varit full, hade tänkt träffa tjejerna idag men har inte hunnit alls. Åkte upp till Ikea igen för att handla lite saker vi glömde igår. Påvägen hem hade bilar krockat på E4 och därför fick vi sitta i kö i över en timme. Hurra.

Nu har precis pappa skruvat upp hyllor till mig, gjort en liten "kontorshörna", blir himla fint här faktiskt. Dock har allt med lägenheten gjort att jag nästan glömt bort att jag och Anna faktiskt åker imorgon. Jag har inte packat klart ännu men känner ingen panik över det heller, jag vet inte vad som händer med mig faktiskt, antingen har jag blivit en riktigt "traveller" eller så är jag bara alldeles för mkt att tänka på för tillfället.

Men som sagt, Kreta imorgon, kommer bli hur roligt som helst.
Återkommer till bloggandet när jag är hemma igen, "heeeeej då"

Kommentarer
Postat av: jenn

se mitt andra dina hej då inlägg :D

Postat av: jenn

*fina

2006-08-10 @ 22:43:03
URL: http://jennifernilsson.blogg.se
Postat av: jenn

NÖRD!!! jag värsta saknar min data geek friend ;) jag har piss tråkigt här just nu.. hoppas du har det bra i kreta (hon som lämnade mig hemma =/) men men :D POMPOM! (kommer säkert mer trackining av din blogg senare)

2006-08-12 @ 21:26:03
URL: http://jennifernilsson.blogg.se
Postat av: jenn

faaaaaan att du är borta min geek kompis!!! i miss u god dammit!! ring mig så fort du kommer hem! även om klockan är typ 4 på natten!!! gah okej ska spasma ner och ta det lite coolt ;) POMPOM

2006-08-14 @ 22:40:18
URL: http://jennifernilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback