Gustafs fanclub

Min pappa berättade roligaste historien nu ikväll. När han var typ 17 år och gick skola i Råcksta, Stockholm blev han typ "frälst" av serien Gustaf som precis kommit som strip i tidningar.
Så min kära far tar kontakt med ett reklambyrå, trycker upp knappar/pinss som det står "Gustafs Fanclub" på och börjar sälja knapparna!

Detta blev enligt pappa mkt populärt och stort. Han såg tillochmed knapparna på helt okänt folk i Vällingby.
Han var mkt stolt över att han troligtvis startade Sveriges första (och enda var min tanke?) Gustaf Fanclub.

Ibland blir jag inte förvånad över varför jag själv får helt puckade idéer ibland.
39491-85
bild: garfield.com

Kommentarer
Postat av: jenn

hahahah va söt din pa är ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback