Havstoa

Idag var jag, Mli o Jonna och badade vid Havstoa. Väldigt skumt namn på ett ganska mysigt ställe faktiskt. Vi hade olika teorier om hur namnet kommit till under dagen.

Hur som, det var fint väder mestadels hela dagen och när solen gick i moln var det tillräckligt varmt ändå.
Jag blev mobbad för min outfit, el snarare uteblivande outfit. Hur jag såg ut tänker jag inte ens skriva här för det kommer låta otroligt hemskt. Men hur som. Jag blev efter ett tag förlåten av Mli, både för att jag spillde saft på henne två gånger och över hur jag såg ut.

Blev glass & cheesecake hos Jonna efteråt och kvällen har jag tillbringat sittandes på balkongen med resten av familjen. Jag o brorsan har planerat mamma o pappas framtid. Haha

Imorgon ska det bli fint väder också tydligen, underbart =)


Bilder finns på bilddagboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback