Home makeover

Jag och mamma har tillbringat precis hela dagen på Ikea, Kungens Kurva. Vi åkte runt 11, kom hem 19 och nu har vi satt ihop soffa, packat ihop tjejens möbler och byggt bord hela kvällen. Nu är allt äntligen någolunda på plats och det blev faktiskt riktigt fint. Känns lite mindre än tidigare (kan bero på att ett bord o soffa tillkommit) men det gör ingenting eftersom att det är mer "jag-känsla" och dessutom mer praktiskt o finare. Supernöjd :)

Skulle ha åkt till Nykvarn ikväll men eftersom att allting drog ut på tiden så blev jag kvar här, pappa får istället flytta ut i hallen så att han inte smittar mig o mamma, mamma får alltså inviga den helt nya bäddsoffan alldeles själv.

Imorgon blir det packnig för Kreta och förhoppningsvis ska ja hinna med att träffa mammutarna också, plus en massa annat, vi får helt enkelt se vad som hinns med =)



"Suger Plumm Ferry?"

Kommentarer
Postat av: jenn

men åhh jag har inte hunnit träffa dig någonting!! sen nu när jag loggade in på msn loggade du ut direkt!!! din nörd :P :D men jag älskar dig ändå=) ha dte sååÅååååååå bra som man bara kan på kreta nu gums!! så ringer du mig så fort du har kommit hem

Postat av: jenn

(visade inte allt) puss POMPOM WWOWW

2006-08-10 @ 22:42:34
URL: http://jennifernilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback