Klyschigt

Första dagen på skolan idag. Kändes bättre än jag trodde faktiskt. Slapp dag, fick schema, böcker o gick hem efter det typ. Jag o Jenn fikade, jättemysig, kollade sedan allt som var värt att se i Präntaren. När vi skulle gå hem öste dock regnet ner. Så jag köpte ett paraply för att sedan vandra hemmåt. Blev genomblöt om fötterna. Kändes verkligen klyschigt när jag gick, första skoldagen, spöregn o halvkallt. Hösten kommer som på beställning när skolan börjar. Lite tråkigt...

Tjejerna kanske kommer o sover här imorgon, inför "gemenskapspromenaden" vi ska ha imorgon. 1-3:or går tillsammans och blir vänner för livet. Eller nått i den stilen...

Nu ska jag sätta in lite kort i mitt fotoalbum så att jag kommer nånstans med det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback