Kör hårt

Första riktiga skoldagen kändes oändlig. Den var hur lång som helst, jag höll på att somna på matten och är väldigt glad att vi hade Gunnar i svenska sista lektionen.

Jag o  Sara gick till Präntarn efter skolan...Hon råkade få med sig min geografibok hem så mitt mål om att bli seriös "läxläsare" blev förstört innan jag ens han börja. Dock hinner jag läsa det imorgon kväll men iallafall. Jag glömde matteboken i skåpet, vilket inte heller är jättebra.. Men nån jätteförändring kanske man inte ska förvänta sig :P


Pratade med Emelie i telefon igår. Kändes jättelänge sen även fast det kanske inte är det..Hmm...
Håller på o tinar hallon nu, godast i världen ungefär...=)


"- Jag har varit utanför Tivoli en gång. Men så stod jag där och tänkte..."Äh, jag går o köper sprit istället!"

Kommentarer
Postat av: jenn

Wow va jag har mnissat att kommentera mycket!! jag har varit så upptagen med ms och bilddagboken :P.. att jag till och med nästan funderar på att sluta blogga :P.. men men mli tar kål på mig med det där tivoli grejen HAHA :D rings sen puss puss

Postat av: mli

heey, typ första gången någonsin jag blivit benämnd "emelie" i denna blogg. MY GOD! vad hemskt det såg ut.

2006-08-26 @ 17:14:47
URL: http://spaces.msn.com/members/mlimlimli/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback