Kreta here we come

Jag och Anna ska till Kreta!
Vet inte vad man ska säga om det förutom att det kommer bli grymt :D
På fredag åker vi, bye bye then :)

39491-86


Är nästan klar med den resterande packningen, fått lite köksgrejer av Ma nu åxå, mkt bra.
Men Ikea på onsdag ska bli himlans roligt det åxå.
Ikväll har jag o tjejerna suttit hos Jonna med världens stoltaste fotbolsspelare och käkat fruktsallad och ojjat oss över hur fort sommaren gått. Inte riktigt slut ännu för min del, men sommaren med de här uppe sjunger verkligen på sista versen. Lite tråkigt men det kommer nya tider :)

Imorgon är jag tillbaka i södern, shiet vad bra det blir.

(Har nu även bränt skivor till bilresan imorgon o laddat mp3n med massa Snook, kommer gå plätt-lätt)

"-Vi har en transhöna!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback