Rånad

Tjejen som hade min lägenhet förut hade tydligen ringt imorse. Hon vill hämta sina saker som hon har kvar i lägenheten, vilket är typ allt utom tvbänken, tvn o sängen. Känns mkt bra.

Dock måste brevbäraren haft en känsla av att jag var i behov av nya saker för den nya Ikeakatalogen hade kommit. Så nu har jag tittat ut vad jag vill ersätta hennes gamla möbler med. Dock skulle jag behöva både en större lägenhet och plånbok för att göra slag i saken...

Ser däremot ut som att jag kommer få en bäddsoffa av mamma o pappa iallafall, så nu slipper Sarchy & Jutch (eller ska jag skriva Kärran?) pumpa luftmadrassen var eviga helg ;)



"-Jag ska gå på skolan klockan nio, i Turkiet!"

Kommentarer
Postat av: jenn

Haha YES! inge mer pumpande! fast nu har vi ju i försig kommit på den smarta ideén pumpa på shell macken så ;) och kärran is the name ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback