Vem vill gå på Thomas nu?

Nollorna är numera fullvärdiga ettor. Idag ordnades nämligen "välkomst aktiviterer" på Visholmen. Otroligt roligt eftersom att vi i år stod vid sidan av och skrattade åt de stackars ettorna som fick slänga sig på surströmming, få ägg i huvet och mkt annat välkomnande trevligt.

Eftersom att ettorna är för upptagna med att nollas, treorna med att nolla, så får vi tvåor får beskydda de andra från de hemska Thomaseleverna. Vi hade himla roligt, några kaxiga nötter kom "för nära" oss andra, speakern utbrast ett "Thomaselever! Alla tvåor på Thomaseleverna!" och alla tvåor springer till äggkartongerna för att sedan starta årets äggkrig.
Allmän allsång mot Thomas utbröt. När jag och Sara hade gett bort våra ägg till killar som kunde kasta, stod vi lagom långt bak och skrattade åt Thomas som fick alla ägg på sig, då kommer en kille springande bakom oss och knäcker ett ägg i håret på Sara!
Det var ganska komiskt, Sara blev jättearg, i blev trots allt nollade förra året... Jag fick även jag ägg på mig, dock bara ett på jeansen och lite stänk från det Sara fick i håret, men det var mer än jag fick förra året.

Nollning
Snön har inte kommit till S-näs än, det är krossade ägg :)

Efter en stund kom vår rektor (som lite komiskt heter Thomas) och sa att vi fock sluta. Det hjälpte dock inte speciellt länge. Nästa gång Thomaseleverna kom blev de attackerade igen. Med döda fiskar, ägg och en jättedildo.

Min mobil var tyvärr död, så jag fick bara en (dålig) bild. Men men... Sjukt roligt iallafall. 

Kommentarer
Postat av: jenn

INGEN INGEN!! :D Därför ska vi ropa! BÄST PÅ EUROPA ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback