Vill ha en Sally...

Den som någonsin påstått att jobbet med att gå in ett par skor är enkelt köper nog skor alldeles för sällan.
Jag jobbar fortfarande på mina jag köpte i slutet av juli. Dock inte haft de mer än 2 gånger före idag, jag börjar förstå varför.
Jag tänkte trotsa det idag, men aj vad ont jag fick. Har kommit fram till att ja kommer få fötter som Posh inom en ganska snar framtid.  Vad skönt det skulle vara om töntar som Sally (i tv programmet) fanns på riktigt och jobbade som "skoingångare". Isåfall skulle ja anställa den människan direkt.
39491-89
Sally :P

Men men, skorna är snygga och blir förhoppningsvis snart åxå bekväma. Eller bekvämare.
Engelska & Geografi ikväll, sen ska ja kolla på folk som gör bort sig i Idol =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback