Back in the days

Det är nästan pinsamt hur barnet fortfarande "lever kvar" i mig så fort jag kommer hem. Ensam i huset i 2 minuter o fram med en stol för att kunna klämma o studera ett tag. Jag kommer ihåg då jag var liten o aldrig kunde sova dagen innan julafton utan låg o väntade på att få något i min julstrumpa, sedan när klockan hade passerat iallafall 5 gick jag ner o kröp in bakom julgranen o tittade på paket. Där ryms jag inte längre, o jag skulle nog inte gå upp klockan fem heller, men. Det är roligt att tänka tillbaka på.
Känner mig dessutom otroligt gammal då jag ser Ella som blivit väldigt stor och "lillgammal" nu, hon går oberordrar mig att göra saker hela tiden, berättar att det inte är nått farligt då en kille i en Disneyfilm drunknar och säger att jag borde äta riktig mat istället för mackor, för de ska minsann hon göra. Skillnaden var att det var hennes lunch och min frukost.
Grejen är att hon inte fyllt tre år ännu, kaxig liten dam det där...

Nu ska jag slå in lite paket o sedan ringa Jo för att leverera dessa :)


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback