Belöning

Jag kollade precis min "skolmjuk". Mitt hysteriska pluggande de sista veckorna har verkligen lönat sig och det känns otroligt bra just nu. Hade blivit lite besviken annars tror jag, men nu är jag istället som sagt, väldigt nöjd och glad att jag orkade hålla ut ända fram. Tänkt om jag skulle plugga som jag gjort de här veckorna hela tiden? Vilket snitt jag skulle ha :P

Imorgon ska sista skoldagen för mig avklaras, mucho skönt! Sen blir det handling, städning o packning. O på torsdagkväll är jag tillbaka i Jämtland. Ska bli väldigt skönt faktiskt :)
Tittade som hastigast igenom lite kläder jag ska ha med mig. Tillsammans med andra saker, hårda som mjuka, skor o julklappar kommer det bli ont om plats i min väska. Kanske ska börja hyra in ett privat jet i fortsättningen, skulle ju vara super ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback