Brrr...

Vinterkylan har kommit till söder! :D
Det är länge sedan jag blivit så glad som när jag o J gick hem inatt och såg att det faktiskt snöade. Dock i ungefär 3 minuter, men de kom vita flingor från himlen. Det komiska över det hela är att första dagen med vinterkyla ska vi spendera hela dagen ute. Stillastående. Gick bra ändå, fick låna ett par sockor av S så jag klarade mig helt ok, tkt med synd om J som stod i sina klackar.. ;)
Vi lyckades iallafall sälja 26 st balls och det är jag mkt nöjd med, om man ser till antalet människor som faktiskt hittade till Artes. Vilket inte var många.

Hade kul igår, massa nytt folk. 27 st "Mangar" och "Mangelita".
Jag o J väntade i evigheter på S, följde med en klasskompis kusin en bit hem till hennes typ..mormor? Och gick sedan för att värma oss på Citygrillen, vilket var typ de enda som var öppet. Eftersom att S fortfarande lös med sin frånvaro gick vi hem och vä
ntade istället. Vi somnade efter för mkt snack som vanligt men trots det var jag riktigt pigg imorse när jag vaknade. Gick ner till Artes rätt fort och där har vi tillbringat resten av dagen. Skruvandes på bollar, springandes runt huset och chipsätandes. Allt för att hålla värmen och hoppet uppe.. ;)


Bara en vecka kvar till julafton, imorgon har jag mitt sista "stora" i skolan, ska "fira" med en sväng till Sthlm på tisdag o försöka hitta lite julklappar, kan bli tight men annars får jag fixa det sista i Ösd, ska fundera ut lite imorgon ungefär vad jag ska leta efter.
3 skoldagar kvar, otroligt vad bra det känns. Jag förtjänar ledighet just nu :P



"-Ey sexy mama, motherfucker! Kom in i ljuset!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback