Förberedelser

Har nu jobbat sista dagen på Tott för den här gången, lång dag idag men som sagt, jag trivs o när jag åkte därifrån kände jag nästan för att jobba nästa vecka också. Men det ska jag inte göra :P

Fick reda på idag att jag missat en regel om "de man hittar får man" i drickbara kategorier. Det var himla dumt att jag inte visste det i tisdags då jag ställde in en flaska Moët på kontoret för att jag inte visste vart jag skulle göra av den, hade varit rätt bra att bjuda på imorgon. Men tji fick jag för någon var snabb att ta den o jag "hittade" inget mer efter det. Dock hittade en annan kille 4 st flaskor, han var jätteglad. :P

Håller på o planerar lite för imorgon, har kommit fram till att jag inte riktigt vet vad jag ska ha på mig, vilket inte är så bra. Vet att ja ska ha min klänning. Accesoarer o annat har jag ingen koll alls på, hade velat ha junnit köpt nått snyggt guldhalsband o en clutch men eftersom att jag har jobbat har det inte funnits tid, imorgon är Ösd stängt o jag tror inte att pappa skulle vilja köra mig till Åre om nått där skulle vara öppet. Så jag får rota i mammas garderob o lösa de på bästa sätt. Klänningen tvättas just nu, hoppas att den inte blir förstörd el något, har aldrig tvättats förut men jag tror o hoppas att jag inte gjorde något dumt men tvättmaskinen. Följde tvättråden så... Känns ändå scary när jag bara har det alternativet.

Ska duscha o göra mig själv till människa igen efter att jag städat lite på mitt rum. Känner mig så sunkig efter dessa dagar att jag ska ta nån timme i badrummet o sedan känna mig sjukt fräsch resten av kvällen o imorgon. Vore skönt att bädda rent i sängen också, har ju börjat få upp tempo på det nu så det borde gå fort.

Imorgon blir det fest, dansa natten lång. Jag är nästan mest glad för Singstar, som A f.ö nästan hade glömt. Hoppas att de tog sig till Ösd tillsist, annars blir jag besviken. Ska knäcka J ;)

Ska gå ner o leta efter tomtebloss också, i brist på raketer imorgon :P


Gott nytt år!


En kille i Åre stannade med sin bil idag vid mig o gav mig två reflexer med kommentaren "Här. Så syns du." Haha, snällt av honom, jag har velat ha en sån reflex i flera dagar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback