Frammåt, uppåt, underbart

Är otroligt glad för tilllfället och känner för att skriva av mig. Försov mig imorse, startade en mini-brand på spisen, kom försent, Gudmar är inte superhård på sånt så han bryr sig inte ens om dom som kommer in 15-20 min efter vi börjat. Så, rätt dag.
Dagen blev kanon under mattelektionen då jag och S löste diverse problem inom geometri med pythagoras och hjärtan. Hade otroligt roligt åt "A-B-Hjärta" triangeln (som senare döptes till Gertrud) och lyckades faktiskt göra en del uppgifter trots flams.

Sen var det svenskaprov i Djäkne, är himla glad över upplägget på det, perfekt för mig. Jag flummade på om romantiken och hur vi borde bli mer som dom (flummiga) för att slippa pressen människor har idag osv. Totalt utflippat men jag hoppas på att kunna övertyga min mina kära svenskalärare och att han ser det som fantastiskt tänkande.

Gick med S i Präntarn innan hon gick till luciaträning och jag smått hoppade hem. Är på otroligt gott humör och känner för att både städa, diska och plugga. Kom på mig själv idag att det bara är onsdag och jag har hur många dagar som helst till nästa prov och kommer hinna börjar ta tag i min uppsats i helgen för att kunna lägga tid på annat i nästa vecka. Visst, mkt att göra. Men om jag gör det jag ska istället för att hitta på undanflykter (vilket jag iof är rätt bra på...) så kommer det här gå lysande :D

Så, nu ska jag vara produktiv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback