Fryst

Jag har nästan precis kommit hem, en lång dag och jag är trött och utsvulten. Skulle plocka ut köttbullar ur frysen när jag märker att något inte är som det ska. Det ser ut som en igloo innut i, är typ sval och maten är mjuk. Inte helt klockrena funktioner för just en frys med andra ord.

Ville ju bara ha mina köttbullar. Nu har jag, efter telefonsupport av mamma, fått reda på hur man frostar av en frys och sa sysselsätta mig med det innan det blir varken mat, plugg eller produktinformation om sneaker balls.

Synd att det bara ingår kylskåp i min lägenhet, annars hade nån fastighetsskötare fått fixa de här.
Men, jag slår vad om att jag är en utmärkt frysfixare, det är nog en dold talang jag har :)
Bäst att sätta igång!


(Ett "vasa-barn" kom förövrigt fram till mig idag igen, vad är det med småkillar och mina ben? Inte första gången någon springer ikapp mig och försöker krama/hålla fast mig? Förstår inte...)





"- Hur gick det där då?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback