Jag ser de snöa :)

Har snöat både hemma och här i de mindre nordbelägna delarna av Sverige idag, Mkt trevligt =)

39491-132
Det är vitt ute! :)

Haft flyt hela dagen idag om man bortser från att mitt bankkort återigen muppat sig och blivit avmangnitiserat. Vilket gjorde att jag fick betala 100:- för att åka från Nykvarn till S-näs medans Sara åkte gratis från Sthlm - Läggesta. Men, hade varit värre under andra omständigheter.
Förstår inte hur jag har så mkt pengar kvar som jag faktiskt har, o har hittat rätt ok julklappar ändå, så jag är nöjd.

Kjell släppte oss tidigare på engelskan så ja o J hann till S-tälje med ett tidigare tåg o mötte sedan S där för att åka upp till Sthlm. Otroligt trött fort och "julklappskramp" men, hittade som sagt några grejer, ska köpa de sista i Präntarn imorgon, hur kul nu det låter :P Men så får det bli :)

Har mkt att göra imorgon, helt sjukt att jag åker upp på måndag morgon.Bara imorgon kväll jag ahr på mig att ornda ALLT innan jul. Så  jag funderade på att börja plocka fram lite grejer till packning nu? El börja diska för att slippa det imorgon. Kommer komma hem sent eftersom att ja ska kolla i Präntarn och fika med tjejerna, dessutom handla "färdkost" o läsning till resan på torsdag så de kan komma att bli en sen kväll. Hoppas fortfarade på att mamma ska vilja hämta mig på torsdag natt. Annars blir det tidig buss som gäller.

Har kommit fram till att jag inte kommer, som jag planerat (är en riktigt "planera i förtid o sedan ändra 7 000 gånger-människa), kunna åka till Ösd veckan mellan jul o nyår för att att fixa ngt schysst för nyårsafton. Fick mig lite deppad idag. Dock, så har mamma nu lovat mig att jag får låna pengar av henne så att jag kan handla nu på fredag istället, vara het som sjutton på nyår och sedan make some money efter jul. Blir ju toppen!
Funderar på att kolla upp klippningsmöjligheter i Åre under den veckan också, skulle kunna ta det efter jobbet, sedan färga håret någon kväll. Vore ju super om allt detta går enligt planerna o slipper ändras :)


Later


"Yeah my nigga, I do, I do, I do, I feel like you"
B-yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback