Jullov

Äntligen!

Nu har jag officiellt jullov, ledig imorgon för att slippa riskera att missa min enda chans att komma hem.
Efter skolan idag gick jag en snabb sväng i Präntaren. Köpte de sista "prio ett" klapparna. Blev nog ganska bra. Inte vad jag tänkt mig men bra ändå.

Köpte även färdkost till imorgon, en tidning till och frukost. Har massor att läsa nu, vilket är jättebra med tanke på antalet timmar jag faktiskt ska sitta o göra nada. Kommer iallafall bli skönt att faktiskt bara ta det lugnt, när jag väl satt mig o börjat åka är det inga byten o jag har inget annat val än att antingen sova eller lyssna på musik/läsa. Jag har inget emot något av alternativen.

Måste börja diska o städa här nu, vill helst börja packa med en gång men det är inte så bra o göra det innan de ser hyffsat ut i övrigt. Behöver även gå ner i källaren. Bäcksvart där nere :P

Städa var det... Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback