Komik

Första dagen på jobbet avklarad, gick bra! Roligt att vara tilbaka faktiskt, mer folk nu än sist också, så det blir nog bra det här. Trist att jag börjar så sent bara, blev klar till 15 idag dessutom så de blev bara 4,5 timmar, men förhoppningsvis mera någon annan dag.

Efter jobbet gick ja ner till stationen o kikade, har blivit himla snyggt. Eftersom att min lunch var medelmåttig köpte jag lite bröd och fastnade sedan vid film lådan. Massor av bra filmer hur billigt som helst. Fastnade för bl.a. Top Gun som fick följa med hem, komiskt nog ser jag nu att den började på tv för typ 3 minuter sen. Jag hade inte tänkt att titta på den nu iallafall men ;)
Körde hela vägen hem i mörkret, gick jättebra!

Funderar på att käka lite o sedan ge mig ut o springa en sväng. Var vet jag inte riktigt men, ordentligt med kläder, köra slut på sig o sedan duscha o basta varmt vore superskönt. Jag missbrukar bastun när jag väl har tillgång till den. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback