Mandarinmaffian

Jag har förätit mig på mandariner och godis. Det är ju så gott, men jag borde äta saktare så att jag känner när jag ska sluta.. :P

Idag har jag insett att den mest fullbokade veckan i mitt liv är över, jag är himla glad att det gått så smärtfritt dom det gjort, o trots att jag har ett naturprov på måndag tänker jag strunta totalt i det ikväll och faktiskt göra något som inte har med plugg att göra. Deap spelar i Thomashallen och hade ev även en demo att sälja idag så jag ska följa med S o kolla på dom. Jag ska dessutom kolla på kalasbyxan, F hade tydligen bildat sig en uppfattning om oss två men jag har bara minne av håret. O byxorna. Så, jag tror att han är väldigt fel ute.

Hade rådgivarmöte idag, gick jättebra och vi har verkligen valt en toppentjej! Hur trevlig som helst och skulle försöka sälja lite bollar på hennes "Ladies night" ikväll. Hoppas på det. Dessutom köpte hon en rosa boll som förövrigt är den första vi säljer. :)
Satte priset idag, så nu känns det asbra att komma igång o sälja på söndag. Kommer bli superkul att få börja sälja, det är ju det vi väntat på.

S är förövrigt en pärla som sitter och packeterar alla bollar nu, du kommer gifta dig med Superman och bli superhjälte när du blir stor ;)

Jag har tänkt på att jag blir väldigt road av att driva med folk som jag vet går på det ja säger. Några som gång på gång sväljer typ allt jag än säger, vad det än är, är S & J.
Är ju egentligen inte speciellt artigt att gå och luras med folk hela tiden, men det är verkligen så himla roligt. Dagens var att årets julklapp i Danmark är getter (vilket är sant..) eftersom att det är de "nya" där. Ungefär som USA och chihuahuor. 


Nu ska jag ringa mina dagliga telefonsamtal, byta om och försöka bli lite pigg, sen blir de rock n' roll all night long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback