Snö?


Jag är väldigt sugen på att åka skidor just nu. Jag vill känna vinterstämning, julstämning. Hoppas på snö och liftkort lagom till nästa vecka :) Premiär i mellandagarna känns aktuellt, vore hur bra som helst.
Vart har vintern i söder tagit vägen? Vi skulle ju premiär åka i Romme? :P

S har intalat sig att det ska vara lättare att åka bräda än blades/skidor. J har lovat att lära henne i vinter, jag funderar på om jag kanske ska damma av mina väldigt gamla kunskaper? Vore väldigt roligt,  blir troligtvis som att börja om från noll men. Misstänker att jag o S skulle ha en ganska rolig stund i barnbacken?
Borde slita mig från dagdrömmandet och återgå till min verklighet så att jag kan åka härifrån med gott samvete :P


A beautiful sight, we're happy tonight
Walking in a winter wonderland



Kommentarer
Postat av: mli

du har ju redan premiäråkt ju, med mig

2006-12-12 @ 17:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback