Tempo

Jag kan komma på mig själv ibland med att prata otroligt fort. Speciellt när jag pratar i telefonen, gärna med personer jag inte pratar med så ofta. Därför uppstår pinsamma situationer då de inte hör vem det är, el vad jag säger. Min familj tycker att jag borde satsa på att bli sportkommentator i radio. Måste lugna ner mig lite.

Har dessutom varit mer tankspridd än vanligt den senaste tiden, blir nästan rädd för mig själv som jag sprider saker omkring mig och glömmer saker. Men, om jag bara tar det lite lugnare kanske jag hinner komma ihåg det jag ska göra och lämnar också? Något jag inte heller förstår är varför det alltid är jag o EF06? Jämt och ständigt?





You can't put your arms around what's already gone  - Roxette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback