Vardagslyx

Jag är oerhört tacksam över vårt schema nu, otroligt skönt att kunna lunka hem, fixa lite hemma, äta lunch, sova en timme, vakna, göra lite mera fika och sedan sätta sig för att plugga innan klockan ens är i närheten av vad den brukar vara då jag kommer hem i vanliga fall. Vardagslyx på hög nivå.
Har som sagt inte sovit mkt i helgen men vänt på dygnet så jag kunde inte somna igår, vilket gjorde att jag somnade när jag kom hem. Det var väldigt skönt, hade aldrig orkat läsa svenskan annars och efter min lilla powernap var det faktiskt riktigt intressant. Känner att jag fått en övergripande bild av det hela men författarna oroar mig lite, men det går förhoppningsvis bra det också...

Emellan upplysning och romantiken, Daniel Defoe och Edgar Allan Poe har jag blandat med LW & julmusik. Fick se S bilder från helgen och fick lite hemlängtan, pratat med pappa och vi kom överens om att Johann Wolfgang von Goehe inte är samma person som Johann Sebastian Bach :P
Gjorde ett försök att använda den gamla stränger ingen på gitarren, men de lät inte alls som det skulle, så jag ska köpa en ny uppsats strängar istället.

Jag hade en märklig dröm inatt igen, jag var någon form av hjälte, lite actionfilm inspirerat för jag jagade en annan på en båt och massa andra ställen. Jag skulle verkligen vilja veta varför man drömmer som man gör. Borde ju ha någon betydelse? O jag drömmer jämt bara massa konstiga saker.. :P



Rökare är som vanliga människor, fast inte lika länge.
(Mkt bra sagt. Vet inte av vem men, det är inte det viktiga)




All I Want For Christmas Is You - Mariah Carey
Stort liv - Lars Winnerbäck


Kommentarer
Postat av: mli

har du inte sovit mkt i helgen? jag tyckte att vi vilade mest hela tiden. :)

2006-12-06 @ 15:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback