Att jag aldrig lär mig...

Jag börjar 8.30 imorgon, matte första lektionen som jag o tjejerna lovat att vara aktiva på.
Vet redan nu hur bra det kommer att gå.
Faan...


Varför lär jag mig aldrig?
Samma sak med att lägga sig i tid som att diska innan de blir too much.

Förstår inte varför, tyvärr tror jag att jag alltid kommer va sånn.
Har nämligen alltid varit.
Man kan inte lära gamla hundar sitta.


Nu alla människor, ska jag försöka sova. Går säkert, frågan är hur jag tar mig upp i morgon.




"Åsså, inte för att skryta men min är lite lyxigare än hans, jag kan lixom se på Pistvakt i min Ipod"


Kommentarer
Postat av: Max Power - Svar till Malin

Gullig du är.. Jo, jag tycker om henne, så väldigt mycket, vet inte vart jag ska ta vägen ibland.. Hehe.. Härligt det.. ;)
Trevligt att du tycker det.. Det värmer! Och som du säger.. Så tråkigt med folk som lägger in massa foton på kändisar och jippie, nu har jag en populär blogg.. blä.. Men på senaste har jag varit lite inaktiv känner jag.. Får skärpa mig! ;) Ha det gott tjejen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback