Ditt jävla as

Förut var jag förbannad riktigt förbannad.
Så arg har jag nog inte varit på väldigt väldigt länge och då är vissa medvetna om att jag var väldigt arg tidigare i veckan.

Inte allt för osannolik var det samma person som gjorde mig arg idag.
Han måste vara helt dum i huvet.
Jag förstår inte vad människan tänker med.

Som sagt, förut var jag arg och skiförbannad.
Nu är jag mest besviken.


Han visar nämligen noll respekt efter en vääldigt lång tid och ljög mig dessutom rätt upp i ansiktet i eftermiddags.
"Jag pratar inte med nån om oss"
Yeah, sure tänkte jag och det stämde allt för väl.
Nån timme senare ringde nämligen en tjej som tyckte sig vara väldigt rolig.
Stackars människa


Jag är så glad att jag är borta från de här jävla stället, att jag bara behöver träffa de flesta nån gång per år.
Vissa umgås ja ju med "frivilligt" och dom har jag absolut ingenting emot.
Men jag är otroligt glad att jag flyttade till Strängnäs.
Otroligt glad att vara borta från tragiska människor som honom.

För det är vad han är.
Så jävla tragisk....



Kommentarer
Postat av: mli

argharghargh. jag förstår inte hur liza kunde lista ut med Barbro, du kan ju lägga in värsta kryptiska om du inte vill att folk ska förstå.

fast jag förstår, det gör jag. (jag hoppas på att min dum-i-huvudet-feber har gått över)

men jag är arg. jättearg. den jäveln. han ska ha stryk.

2006-02-25 @ 09:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback