Festen i fredags

Vi var ju som sagt i stan i fredas på fest hos Linda, blev många foton tagna.
Klockrenaste kommentaren va "...Nu när vi är i Norrland, eller....Är vi i Norrland?!"

.
Sara, Jennifer o Oskar i den omåttligt populära köksoffan

-
Jen o Oskar posar

  -

In Sweden we call it a kick
In Norrland we just say Spark


Dagen efter, alltså lördag, blev det rundvandring i Mörsil, flickorna fick se allt från spökhus till det otroligt centrala Ica Nära (där det till Jenn's förvåning fanns en Sparkparkering) innan det sedan bar av hemmåt igen.


Just nu kollar jag på OS, Sverige leder nu hokcey, 2 perioder kvar.
30 min kvar till andra åket för Anja, leder efter första som sagt.

Tjingtjong pingpong

Kommentarer
Postat av: JennifeR

haha faan va kul vi hade :D synd bara att min och oskars pose bild inte blev så bra på mig :S mycket söt på oskar dock :) puss hej!!

GO anja!!!

Postat av: JennifeR

min bror pratar i telefon med någon.. han pratar aldrig i telefon med någon... hmm.. misstänksam.. jag kanske till och med måste dra mig ifrån hockeyn för att spionera.. men bara kanske...;)

2006-02-22 @ 18:18:38
URL: http://jennifernilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback