Grammisar

Årets nykomling: Laleh
My god, visst tycker inte att hon är mega dålig,
nån låt är helt ok, men Amy hade nästan hellre fått vinna.

Årets pop kvinnlig: Robyn
Kan inte med Robyn, Amy hade hellre fått tagit det här priset åxå och jag äär absolut inget fan av henne.
Usch, Usch....

(hade inte sett att hon vann innan ja skrev texten nedan...)

Årets popgrupp: Bodies without organs
Vad ska man säga? Alexander Bard & Martin Rolinski? Bättre än Alcazar och Magnus Carlsson iaf antar jag. Faktum är att jag gillade Conquering America när den kom, dock blev den sönderspelad av radio på 2 veckor men men... Som sagt, inga favoriter men men. Fanns ju ingen bättre heller.

Tycker det känns lite som att både Kent, Laleh o Robyn är lite... vet inte vad ja ska säga.
Alla ska få dom att framstå som så speciella. Nej, jag tycker även här att både Kent o Laleh har bra låtar, men, jag tycker att alla tre är överskattade, kanske inte har hört tillräckligt av Laleh ännu men Kent och Robyn vet jag vad jag tycker om.
Robyn skulle gärna få försvinna ur svensk musik för min del, tycker inte om någon låt alls som hon har gjort, Kent är som ja skrev tidigare helt ok, men de känns som att.. dom ska va speciella, udda osv.
Fast dom är ett av Sveriges största band, har flest fans och inte alls är så unika som alla tycker att dom är.
Det är mina åsikter...


Hoppas att Timbuck krossar resten i kategorin Årets låt iaf, Darin, Robyn, Kent och Amy står ivägen.
Han är absolut bäst av dom 5 iallafall.


Nu är det paus, jag återkommer nog garanterat senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback