Grammisarna fortsätter

Grammisarna fortsätter, har inte gått speciellt bra hittills.

Årets grupp: Kent
Jag har redan sagt vad jag tycker om Kent.
Hade mkt hellre sett att The Ark vann

Årets album: Robyn
Har sagt vad jag tycker om henne åxå.
Vem som helst hade hellre fått vinna än henne.
Bedrövliga klänningar förövrigt åxå, första va nån version av jungfru maria eller nått och den andra vet jag inte vad man ska säga om.

Årets manliga artist: Håkan Hellström
Den enda vinnaren jag är nöjd över, Soap hade gärna åxå fått vunnit men trots det Gessle-fan jag är så tycker jag faktiskt att Håkan är mer värd den här än Per just nu. Bra juryn, men vart var Timbuck?


Håkan

Årets artist: Laleh
Jaa, storslam för tjejen idag. Kent var nominerade även där. Men Laleh tog det.
Fanns andra som kunde fått det istället...

Årets låt: Darin - Money for nothing
Suck, jag ville verkligen att Timbuktu skulle få vinna nån kategori iallafall, Alla vill till himlen har ju dessutom vunnit Rockbjörnen iår och även nått på P3 guld om ja inte minns fel men men...
Fjortisarnas mobiler har segrat....Igen....


Timbuktu
Bilder: hakanhellstrom.se & dr.dk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback