Hatar tåg


Har haft en lång o dryg tågresa, shiet.
Klev på tåger 22.45 igår i Järpen, klev av i Strängnäs för mindre än en timme sedan.
Har sovit 1 timme sammanlagt under natten.
Helt fördjävligt :P

För när jag väl hade somnat o säkert sovit 20 min i sträck så väcks jag av dryga tiotalet ryssar som kommer in i vagnen o låter å luktar illa.
Dom såg dessutom väldigt skumma ut, jag fick tankar om att ryskamaffian haft span på mig hela veckan där uppe o nu hade kommit för att sno min väska, så ja fick sitta o hålla koll på den de 2 sista timmarna in till sthlm.

Väl på centralen fick ja vänta ytterligare 1 timme på att nästa tåg skulle komma, det var dock trasigt så vi tog oss till Sthlm södra på 45 min.
Fick ta ett senare tåg o missar Fe:n.
Gör inte mig nått egentligen, hade bara vart skönare å gå på den o strunta i idrotten sen.

Nu ska ja gå å lägga mig o sova en stund, sen ska ja försöka övertala tjejerna att åka till Sthlm igen med mig i eftermidda.
Känns som att medborgarplatsen kl 17 blir enormt jävla grymt.




Kommentarer
Postat av: Jenn OS GULD!!

Os guld os guld os guld :D faan va kul vi hade det :D!! Spec eftersom vi var bland de ända som hördes ;) haha.. Henke.. mums..

synd att du missad fe:n jag, jossan och sara var riktigt heta ;) men ditt tåg var ju "försenat" :D haha

puss på rej, sov gott så syns vi imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback